Etykiety

sobota, 17 stycznia 2015

Focke Wulf 190 A8 - Academy - 1/72 Galeria

Model: Focke Wulf Fw 190A8
Producent: Academy
Skala: 1/72

Model powstał: grudzień 2012 - luty 2013

Relacja warsztatowa: warsztat

Samolotu przedstawiać nie trzeba. Za to kilka słów o zestawie.
Posiada wgłębne linie podziału i przejrzyste oszklenie. To jedyne zalety.
Nie leży w planach, ma złe proporcje i błędne detale. Właściwie to szkoda na niego czasu.
Ja zrobiłem go poniekąd jako "karykaturę". ponieważ gdy dowiedziałem się, że i tak nie poprawię wszystkich błędów zestawu, postanowiłem dokończyć pracę, potraktować model jako treningowy i wykonać zgodnie z instrukcją.
Kilka drobiazgów jednak dorabiałem, ale też w ramach treningu.
Wymieniłem lufy na igły lekarskie, dorobiłem rurkę pitota, tablicę przyrządów, pasy pilota.
Brakuje swastyk (producent nie dołączył), kolor pomarańczowy (zamiast żółtego) podawała instrukcja.

Model wyszedł tak sobie. Nie ma się czym chwalić, ale jest też to punkt odniesienia do późniejszych prac.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz